@ai_new_ir

موسیقی آمازون با ویژگی جدید AI هر دوشنبه پلی‌لیست شخصی‌سازی‌شده تولید می‌کند


از زمانی که اسپاتیفای AI DJ خود را معرفی کرد، آمازون موزیک به دنبال توسعه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود بوده است، از جمله پلی‌لیست‌های تولید شده توسط AI و جستجوی مبتنی بر AI برای رقابت مؤثرتر با غول موسیقی.

اکنون، آمازون موزیک ویژگی جدیدی به نام ویب هفتگی معرفی کرده است، که برای شخصی‌سازی بیشتر تجربه گوش دادن طراحی شده است. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران آمریکایی در تمامی سطوح اشتراک در اپلیکیشن iOS و Android ارائه می‌شود.

تشخیص مشکل رایج استریمرهای مشتاق موسیقی که بعد از گوش دادن زیاد از آهنگ‌های تکراری خسته می‌شوند، ویب هفتگی تلاش دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی پلی‌لیست‌هایی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کند که عادات اخیر گوش‌دهی کاربران را بازتاب می‌دهد و به علایق و حالت‌های موسیقایی در حال تغییر آنها می‌پردازد. علاوه بر این، موسیقی‌های مشابه جدیدی را برای بهبود تجربه اکتشافی پیشنهاد می‌دهد.

برای یافتن پلی‌لیست ویب هفتگی خود، به بخش «کتابخانه» در پایین صفحه بروید و «مخصوص شما» را انتخاب کنید. در اینجا، پلی‌لیست هفته شامل عنوان، توضیحات و آهنگ‌های تنظیم‌شده جدید را خواهید یافت. هر پلی‌لیست بر روی یک تم یا ژانر خاص تمرکز دارد، مانند انتخاب آهنگ‌های هیپ‌هاپ یا آهنگ‌های پاپ.

شما همچنین می‌توانید پلی‌لیست‌های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، آنها را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید و پلی‌لیست‌ها را به کتابخانه خود برای گوش دادن آینده ذخیره کنید.

ویب هفتگی بر اساس تولید کننده پلی‌لیست آمازون موزیک به نام «ماسترو» ساخته شده، که سال گذشته در نسخه بتا راه‌اندازی شد. با ماسترو، می‌توانید نشانه‌ها یا حالت‌هایی مثل احساسی که دارید یا حتی ایموجی‌های تصادفی وارد کنید و هوش مصنوعی پلی‌لیست‌هایی شخصی‌سازی‌شده بر اساس درخواست شما ایجاد می‌کند.

جدیدترین ویژگی AI که بر روی این پلتفرم راه‌اندازی شده است «اکسپلور» است، که به شما کمک می‌کند تا عمیق‌تر به موسیقی هنرمندان محبوبتان نفوذ کنید و پیشنهاداتی از دیگر هنرمندانی که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید داشته باشد.