@ai_new_ir


شرکت‌های هوش مصنوعی در حال تلاش برای ورود به حوزه‌های سازمانی هستند، اما نتایج بسیار ناهماهنگ است. این هفته دلویت اعلام کرد که Anthropic’s Claude را برای تمام ۵۰۰,۰۰۰ کارمند خود اجرا می کند. در همان روز، دولت استرالیا شرکت دلویت را مجبور کرد تا یک قرارداد را بازپرداخت کند، زیرا گزارش آنها مملو از نقل قول‌های اشتباه بود. این تصویر کاملی از وضعیت کنونی ماست: شرکت‌ها برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی شتاب‌زده رفتار می‌کنند، پیش از اینکه بدانند چگونه باید به‌طور مسئولانه از آن‌ها استفاده کنند.

در این قسمت از Equity، Kدیرستن کوروسک، آنتونی ها، و شان اوکین به وضعیت درهم و برهم استفاده از هوش مصنوعی در محیط کار پرداخته‌اند، به‌علاوه اخبار مربوط به تأمین مالی و مسائل نظارتی در عرصه فناوری و حمل و نقل.

برای شنیدن اخبار بیشتر از هفته، از جمله:

  • جمع‌آوری ۶ میلیون دلار AltStore و برنامه آن برای ادغام با fediverse و تبدیل به بخشی از شبکه اجتماعی برای آپدیت‌های برنامه
  • جمع‌آوری ۱ میلیارد دلار سری C توسط Base Power برای موضوع استفاده از باتری‌های خانگی در تگزاس و فراتر از آن
  • تحقیقات NHTSA در مورد Tesla FSD بعد از بیش از ۵۰ تخلف رانندگی، به‌علاوه مدل‌های جدید "ارزان‌تر" که Autopilot و ویژگی‌های اساسی را حذف کرده‌اند
  • ادعای Zendesk که نمایندگان جدید هوش مصنوعی‌اش می‌توانند ۸۰٪ از بلیط‌های خدمات مشتری را به‌طور خودکار مدیریت کنند و سرنوشت ۲۰٪ باقی‌مانده چیست

Equity پادکست پرچمدار TechCrunch است، که توسط ترزا لوکونولو تولید می‌شود و هر چهارشنبه و جمعه منتشر می‌شود.