@ai_new_ir

گسترش ابزار مجازی پرو کردن گوگل به کفش‌ها


گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که قابلیت هوش مصنوعی خود که به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌ها را به صورت مجازی پرو کنند، به کشورهای استرالیا، کانادا و ژاپن گسترش یافته است. این غول فناوری همچنین اعلام کرد که این قابلیت اکنون امکان پرو مجازی کفش‌ها را نیز فراهم می‌کند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد عکسی از خود آپلود کنند تا ببینند لباس‌ها چطور روی آن‌ها به نظر می‌رسد. اکنون کاربران می‌توانند تصور کنند که کفش‌های مختلف چطور بر روی آن‌ها به نظر می‌رسند.

برای پرو مجازی یک جفت کفش، کاربران باید بر روی هر لیستی در گوگل کلیک کرده، دکمه «پرو کنید» را انتخاب کنند و سپس یک عکس تمام قد از خود اضافه کنند. پس از چند ثانیه، آن‌ها کفش‌ها را بر روی نسخه دیجیتالی خود می‌بینند. کاربران این امکان را دارند که تصویر را ذخیره یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

این راه‌اندازی دو ماه پس از معرفی قابلیت پرو کردن مجازی لباس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی روی داده است. در حالی که گوگل قبلاً فناوری پرو مجازی را ارائه کرده بود، ویژگی‌های قبلی بر نمایش آیتم‌ها روی بدن مدل‌های متنوع تمرکز داشتند. با قابلیت جدید هوش مصنوعی، شرکت به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌ها را روی نسخه مجازی بدن خود امتحان کنند.

گوگل به‌طور دیگری نیز در فضای پرو کردن مجازی سرمایه‌گذاری کرده است. در ماه ژوئن، این غول فناوری اپلیکیشن تجربی Doppl را راه‌اندازی کرد که از هوش مصنوعی برای تصور اینکه چطور لباس‌های مختلف ممکن است روی شما ظاهر شوند، استفاده می‌کند.

در حالی که هر دو قابلیت پرو کردن مجازی، که اکنون شامل کفش‌ها نیز می‌شود، و Doppl از همان فناوری هوش مصنوعی تولیدی استفاده می‌کنند، Doppl به گونه‌ای طراحی شده است که به خریداران اجازه می‌دهد عمیق‌تر به پرو مجازی بپردازند و سبک شخصی خود را شکل دهند. به علاوه، Doppl می‌تواند ویدئوهای تولیده شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کند تا کاربران بتوانند بهتر بفهمند که لباس‌ها در زندگی واقعی بر روی آن‌ها چطور به نظر می‌رسند.

گوگل تنها شرکتی نیست که فناوری پرو کردن مجازی را معرفی کرده است، چرا که هر دو شرکت آمازون و والمارت نیز قابلیت‌های مشابهی را راه‌اندازی کرده‌اند.