@ai_new_ir

D-ID شرکت ویدئویی برلینی Simpleshow را خرید


پلتفرم تولید و ویرایش ویدئو D-ID اعلام کرد که استارتاپ برلینی Simpleshow را خریداری کرده است. شرایط مالی این معامله افشا نشده است.

محصول Simpleshow تحت لوگوی D-ID فعالیت خواهد کرد و در نهایت دو پلتفرم با یکدیگر ادغام خواهند شد. مدیر اجرایی D-ID، گیل پری به TechCrunch گفته است که این همکاری به منظور سرعت بخشیدن به تسخیر بازار ویدئوهای آواتار شرکتی انجام شده است.

Simpleshow، تأسیس شده در سال ۲۰۰۸، بیش از ۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری جذب کرده است. این استارتاپ دارای دفاتری در برلین، لوکزامبورگ، لندن، میامی، سنگاپور، هنگ‌کنگ و توکیو است. به عنوان بخشی از این ادغام، دفاتر در برلین، تل‌آویو و ایالات متحده تجمیع خواهند شد. D-ID گفت که نهاد ترکیبی شامل ۱۴۰ کارمند خواهد بود.

Perry افزود که D-ID قصد دارد فیلم‌های آموزشی تعاملی بسازد که به کاربران اجازه می‌دهد در طول ویدئو یک آواتار را متوقف کرده و از او سوال بپرسند یا آزمون بدهند.

Simpleshow، بیش از ۱,۵۰۰ مشتری سازمانی، مانند Adobe، Microsoft، Bayer، و eBay، را به همراه خود آورده است که به گفته Perry، این امر می‌تواند به افزایش سوددهی شرکت کمک کند.

D-ID تا کنون ۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و این سرمایه‌گذاری جدید به شرکت کمک می‌کند تا خرید اخیر را پشتیبانی کند.