@ai_new_ir

سیلزفورس واحد تجاری جدیدی به نام Missionforce راه‌اندازی کرد


سیلزفورس تمرکز خود را بر روی امنیت ملی افزایش داده است.

این غول مدیریت ارتباط با مشتری از تأسیس واحد تجاری جدیدی به‌نام Missionforce خبر داده است. با توجه به بیانیه مطبوعاتی شرکت، این واحد بر ادغام هوش مصنوعی در روندهای دفاعی در سه حوزه اصلی تمرکز خواهد داشت: پرسنل، لجستیک و تصمیم‌گیری.

Missionforce توسط کندال کالینز، که در سال ۲۰۲۳ به سیلزفورس پیوسته و در حال حاضر مدیر ارشد تجاری و مدیر دفتر مدیرعامل سیلزفورس مارک بنیوف است، هدایت خواهد شد.

کالینز در بیانیه مطبوعاتی گفت: «با Missionforce، بهترین فناوری‌های هوش مصنوعی، ابر و پلتفرم از بخش خصوصی را برای مدرن‌سازی بخش‌های مهمی مانند پرسنلی، لجستیک و تحلیل به کار می‌گیریم. هدف ساده است: کمک به جنگجویان و سازمان‌هایی که از آنها حمایت می‌کنند برای عمل کردن هوشمندتر، سریع‌تر و کارآمدتر. اکنون زمان مناسبی برای خدمت به آنهایی است که خدمت می‌کنند.»

سیلزفورس سال‌ها است که در سراسر آژانس‌های فدرال و بخش‌های مختلف ارتش آمریکا، از جمله ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده با دولت آمریکا قرارداد دارد. این شرکت علناً اعلام نمی‌کند که چند قرارداد دولتی دارد یا چه مقدار درآمد از آنها کسب می‌کند.

این خبر بخشی از موجی از شرکت‌های فناوری است که خدماتی ویژه برای دولت آمریکا ارائه می‌دهند.

OpenAI در ژانویه نسخه‌ای از ChatGPT طراحی شده برای آژانس‌های دولتی آمریکا را راه‌اندازی کرد. در ماه آگوست، این شرکت اعلام کرد که با دولت قراردادی برای دسترسی آژانس‌های فدرال به سطح سازمانی ChatGPT به مبلغ سالانه ۱ دلار منعقد کرده است.

یک هفته بعد، شرکت Anthropic اعلام کرد که به دولت آمریکا اجازه دسترسی به سطوح دولتی و سازمانی ربات گفتگو Claude را با ۱ دلار می‌دهد.

گوگل در اواخر آگوست «Gemini for Government» را معرفی کرد که خدمات هوش مصنوعی آنها را به آژانس‌های فدرال با هزینه ۴۷ سنت برای سال اول ارائه می‌دهد.